قزوین؛

تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین

در مراسمی از خبرنگاران خبرگزاری، باشگاه خبرنگاران و دفاتر خبری صدا وسیمای مرکز قزوین تحلیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون سیاسی امنیتی استاندارقزوین در این مراسم گفت: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی هستند و پاسداری از آن وظیفه همگان است.
 
تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین
 
وی نقد را فرصتی برای پیشرفت و خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: زمینه ساز بروز و ظهور نقد‌هایی باشیم که ما را در رسیدن به هدف یاری کند.
 
وی با بیان اینکه باید به نقد‌های سازنده فعالان سیاسی و خبرنگاران توجه کرد از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با گشاده رویی از نقد‌ها استقبال کنند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: در حوزه اصلاع رسانی رفتار ما باید به گونه‌ای باشد تا اعتماد مردم افزایش یابد.
 
شاهرخی گفت: رفتار خبرنگار هم در عرصه اطلاع رسانی باید موجب امیدواری و نشاط در جامعه شود به نوعی نیمه پر و خالی لیوان را با هم ببیند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به تعامل سازنده صدا و سیمای مرکز قزوین از همراهی این مرکز با مدیران استان در موضوعات مختلف از جمله اقتصادی و انتخابات قدردانی کرد.
 
معصومی فر مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین هم گفت: برخی از افراد و مسولان با کتمان کردن خبر و جلوگیری از بیان حقیقت خبرنگاران را در پرداخت و تبیین یک خبر با مشکل مواجه می‌کنند و این موضوع مردم را به سمت منابع غیر رسمی و غیر موثق سوق می‌دهد.
 
معصومی فر افزود: صدا و سیما بیانگر دستاورد‌های نظام و دغدغه‌های مردم است.
 
وی به نقش مهم و تاثیر گذار رسانه ملی در آگاهی بخشی جامعه اشاره کرد و گفت: در عصر ارتباطات هیچ رویدادی مخفی نمی‌ماند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع رسانی دقیق و به موقع زمینه سو استفاده رسانه بیگانه را فراهم نکنند.
 
مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه هم گفت: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در یک جنگ نابرابر با امپراطوری رسانه‌ای غرب قرار دارند و علی رغم این هجمه‌های سنگین رسانه‌ای، امروز صدا و سیما یک منبع خبری مهم مطرح است.
 
حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: خبرنگاران متعهد با فکر جهادی و روحیه انقلابی حرکت می‌کنند و اگر این انگیزه و روحیه انقلابی نبود در این نبرد نابرابر عقب می‌ماندیم.
 
وی همچنین گفت: برخی از رسانه‌ها در مقابل این همه خدماتی که ارائه می‌دهند در مواردی مورد نامهربانی برخی مسولان قرار می‌گیرند که این رویه باید تغییر کند.
 
معاون خبر صدا وسیمای مرکز قزوین هم از تهیه و تولید ۱۶ هزار دقیقه گزارش در یک سال گذشته در این معاونت خبر داد.
 
محمدی با اشاره به راه اندازی خبرگزاری صدا وسیما در ۲۸ آذر پارسال گفت: در این مدت پنج هزار خبر و گزارش به روز بارگذاری شده است.
 
وی اضافه کرد: در کنار صفحه خبرگزاری، کانال خبر گزاری هم راه اندازی شده که تاکنون هفت هزار گزارش و خبر به اطلاع مردم رسیده است.
 
معاون خبر صدا وسیمای مرکز قزوین همچنین گفت: چهل درصد اخبار روزانه معاونت خبر مربوط به دفاتر خبری می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

از خبرنگاران صدا و سیما قدردانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار