سی‌ان‌ان: مردم آمریکا معتقدند ترامپ باید توئیت‌کردن را متوقف کند

خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان گفت بیش از دو سوم شهروندان آمریکایی معتقدند رئیس‌جمهور آمریکا باید از این پس ارسال پیام‌های توئیتری خود را متوقف کند.

مردم آمریکا معتقدند ترامپ باید توئیت‌کردن را متوقف کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، جیم آکوستا، خبرنگار ارشد کاخ سفیدِ این شبکه، طی گزارشی از واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا، ضمن اشاره به مشکلات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و رگبار پیام‌های توئیتری ترامپ در حمله به منتقدانش گفت: اکثر آمریکایی‌ها آرزو دارند که از این به بعد، دونالد ترامپ فرستادن پیام‌های توئیتری خود را کنار بگذارد.

آکوستا در بخش پایانی گزارشِ خود گفت: به‌رغم تمام انتقادها از عادت‌های رییس جمهور در رابطه با استفاده‌ بی‌رویه‌اش از رسانه‌های اجتماعی-اینترنتی، دونالد ترامپ مصمم است همچنان به توئیت کردن‌های خود ادامه دهد. این در حالی است که مردم آمریکا تقریباً تمام اعتماد خود را به این روش رئیس‌جمهور (ارسال پیام‌های توئیتری) از دست داده‌اند.

به عنوان مثال، نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینیپیاک در آمریکا نشان داده است که 69 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند رئیس جمهور (ترامپ) دیگر باید توئیت کردن‌های خود را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

توئیت‌های نسنجیده ترامپ تهدیدی برای ثبات جهان

انتهای پیام/

 

نظر مردم آمریکا درباره توئیت‌های ترامپ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار