نماینده دموکرات آمریکایی: بررسی موضوع دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به پیروزی نزدیک است

«مکسین واترز» نسبت به موفقیت «رابرت مولر» در بررسی پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی نسبت به موفقیت «رابرت مولر» در پروسه بررسی ارتباط بین ستاد انتخاباتی دونالدترامپ و روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا ابراز امیدواری کرد.

واترز گفت: مولر به پیروزی نزدیک است. کم کم همه مردم متوجه می‌شوند که واقعیت فراتر از آنچه فکر می‌کردند، است. آن‌ها (جناح راست ها) تیم کوچک خود را تشکیل داده اند و هر روز با اتهام جدیدی مواجه هستند. این موضوع به زودی پایان می‌یابد.

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان در حالی چنین اظهار نظری کرد که چندی پیش گزارش‌ها از پیشرفت تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا خبر دادند.

پیش از این، واترز در سخنرانی ماه مه خود در واشنگتن گفت: او (ترامپ) شخصی است که من متعهد هستم او را به استیضاح بکشانم. او یک دروغگو است! یک متقلب! او یک حقه باز است!

مکسین واترز از منتقدان جدی دونالد ترامپ و سیاست‌های وی است. او نخستین سیاستمدار آمریکایی است که ادعای دسترسی دولت روسیه به تمامی اطلاعات مربوط به رئیس جمهور آمریکا را «صحیح» عنوان کرد. واترز همچنین از اظهارات ترامپ درباره زنان و بی توجهی وی به انتشار اظهارنامه مالیاتی انتقاد کرده و موضوع استیضاح ترامپ را پیش کشیده است. علاوه بر مکسین واترز، «ال گرین» و «براد شرمن» از اعضای دموکرات کنگره نخستین گزارش استیضاح ترامپ را در تاریخ 12 ژوئیه به کنگره ارائه کردند. آن‌ها اعلام کردند ترامپ با اخراج جیمز کومی، رئیس برکنار شده اف بی آی در جریان تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اخلال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

 

اظهارنظر نماینده آمریکایی درباره به سرانجام رسیدن تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار