نماینده دموکرات: تا استیضاح ترامپ به مبارزه ادامه می‌دهم

"مکسین واترز" با حضور در تظاهرات روز مالیات تاکید کرد تا استیضاح "دونالد ترامپ" دست از مبارزه برنمی‌دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن اگزمینر؛ "مکسین واترز"، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا، روز گذشته در تظاهرات روز مالیات شرکت کرد و از این فرصت برای معطوف کردن اذهان عمومی به خودداری "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، از ارائه اظهارنامه مالیاتی خود استفاده کرد.

واترز تاکید کرد هر روز به مبارزه با ترامپ ادامه می‌دهد تا سرانجام موفق به استیضاح وی شود. این عضو مجلس نمایندگان آمریکا در تظاهرات روز مالیات در واشنگتن  شرکت کرد و همراه با دیگر تظاهرکنندگان شعارهایی برضد ترامپ سر داد. واترز تاکید کرد به رئیس جمهور آمریکا اعتماد ندارد. 

مکسین واترز پیش از این نیز در مقام یک نماینده کنگره آمریکا، درخواست استیضاح دونالد ترامپ را مطرح کرده بود. وی در همین ارتباط پیامی در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و نوشت: آماده هستم تا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در شصت و یکمین روز ریاست جمهوری‌اش استیضاح کنم.

وی این درخواست را بارها در توییتر خود مطرح کرد و پس از آنکه "جیمز کومی"، رئیس پلیس فدرال آمریکا، فاش کرد در تلاش برای یافتن ارتباط احتمالی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات روسیه است، در حساب توییتر خود نوشت: آماده برای استیضاح!

مکسین واترز روز گذشته نیز همزمان با برگزاری مراسم روز مالیات در آمریکا، در توییتر خود نوشت: در این روز که روز مالیات است به یاد داشته باشید که ترامپ بجای اینکه اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر کند، مشغول ثروتمند کردن خود و هدر دادن پول مالیات‌دهندگان آمریکایی در استراحتگاهش (مارالاگو) است.


نماینده دموکرات: تا استیضاح ترامپ به مبارزه ادامه می‌دهم

"داین فاینستاین"، دیگر سناتور دموکرات و عضو کمیته قضایی سنای آمریکا، نیز گفته بود: دونالد ترامپ به زودی ناچار به استعفا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار