سنندج؛

اعزام 35 نفر از اعضای کانون‌های مساجد کردستان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از اعزام 35 نفر از خواهران و برداران عضو کانون‌های مساجد استان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی گفت: دهمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی به صورت کشوری و در دو بخش خواهران و برادران از  ۵  شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: ائمه جماعات، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری، پژوهشگران و هنرمندان، مخاطبان دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی هستند که از استان کردستان 12 خواهر 23 برادر در این دوره آموزشی شرکت می کنند و در دو مرحله همزمان با پنجم و 14 شهریور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان اضافه کرد: جمعی از نخبگان کانونی با موضوع دغدغه‌مندی نیروهای انقلاب، مدیران با موضوع شناخت اولویت‌های فعالیتی در کانون‌ها و هنرمندان با موضوع به خدمت درآوردن هنر انقلابی متعالی، در دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی شرکت می‌کنند.

گلباغی، با بیان اینکه محتوای آموزش‌های این دوره از اندیشه‌های آسمانی در دو قالب آموزش‌های اندیشه‌ای و مهارتی پیرامون حوزه هنر انقلابی و حوزه‌های مرتبط با آن ارایه می‌شود، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا تبیین مفاهیم مرتبط با هر گروه مخاطب، ارائه چشم‌انداز مدیر، محقق و هنرمند تراز انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی با رویکرد تحول‌مدار بر مبنای تقویت هویت انقلابی در قالب راهبرد علم و هنر هم‌افزا در دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی محقق شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اهداف برگزاری دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی عنوان کرد: ارایه الگوی منسجم فعالیت در مسجد، ترویج و تبیین گفتمان عملیاتی اقتصاد مقاومتی، گسترش گفتمان مسجد تراز اسلامی به وسیله هنر اسلامی، دستیابی به راهکارهای موثر و ارائه الگوی اجرایی مسجد تراز اسلامی، تلاش برای مشارکت نخبگانی در آبادانی معنوی مسجد تراز اسلامی، آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن و تبیین نقش مسجد در کاهش این آسیب‌ها، تقویت جایگاه و منزلت هسته‌ها، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی و ترویج نظریه‌پردازی نقد و آزادی‌اندیشی و تکمیل و اجرای مقدماتی از نقشه جامع پژوهشی هسته‌ها در راستای تبیین لوازم و مقدمات علمی احیای مسجد تراز اسلامی، از اهداف برگزاری دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کارشناس واحد خواهران و کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، تا 15 مرداد فرصت دارند، افراد واجد شرایط در این دوره آموزشی را شناسایی و برای شرکت در دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی به ستاد عالی کانون‌های مساجد معرفی کنند.

انتهای پیام/م

حضوراعضای کانون‌های مساجد کردستان در همایش اندیشه‌های آسمانی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.