تاریخچه تقابل حریفان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ۵ شنبه با انجام ۴ دیدار آغاز می‌شود، به همین بهانه تاریخچه تقابل حریفان در این هفته را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این گزارش به بررسی نتایج رو در روی تیم هایی که در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم میروند می پردازیم .

1)تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی در ادوار لیگ برتر 18 بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند سهم پرسپولیس از این بازی ها 7 برد ، سهم تراکتور سازی 8 برد و سه بازی به تساوی کشیده شده است . در 18 بازی گذشته در لیگ برتر سهم پرسپولیس 16 گل و سهم تراکتور سازی 19 گل می باشد . دیدار این دو تیم روز پنجشنبه در تبریز برگزار می شود .

تاریخچه تقابل حریفان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

2) تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر 10 بارمقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم سایپا 7 برد و سهم صنعت نفت 2 برد و 1 بازی به تساوی کشیده شده است .در 10 بازی گذشته سهم سایپا 15 گل وسهم صنعت نفت 6 گل بوده است دیدار این دو تیم روز پنجشنبه برگزار می شود.

 3) دو تیم فولاد و نفت تهران در لیگ برتر 14 بار با یکدیگر دیدار کرده اند که سهم فولاد 7 برد و سهم نفت تهران 3 برد و 4 بازی به تساوی کشیده شده است در 14 دیدار گذشته فولادی ها توانسته اند 25 بار دروازه حریف خود را باز کند در مقابل سهم نفت 17 گل می باشد . دیدار این دو تیم پنجشنبه برگزار می شود .

 4) سپید رود و سیاه جامگان در ادوار لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند این دوره اولین حضور سپید رود در لیگ برتر می باشد اما سیاه جامگان سومین دوره حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند این بازی روز پنجشنبه برگزار می شود .

تاریخچه تقابل حریفان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

تاریخچه تقابل حریفان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

 5)استقلال و استقلال خوزستان 8 بازی با هم انجام داده اند که سهم استقلال تهران دو برد و سهم استقلال خوزستان 3 برد و 3 بازی به تساوی کشیده شده است . در 8 بازی این دو تیم در لیگ برتر تهرانی ها 10 گل وخوزستانی ها 12 گل به ثمر نشانده اند . دیدار این دو تیم روز جمعه برگزار می شود .

تاریخچه تقابل حریفان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

 6) تیم های پدیده و سپاهان درادوار لیگ برتر 6 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که سهم پدیده 1 برد و سهم سپاهان دو برد و 3 بازی به تساوی کشیده شده است در تقابل های این دو تیم در لیگ برترسهم پدیده3 گل و سهم سپاهان 4 گل می باشد .دیدار این دو تیم روز جمعه برگزار می شود .

 7)دو تیم ذوب آهن و گسترش فولاد در لیگ برتر 8 بار با یکدیگر بازی کرده اند ذوب آهن در لیگ برتر نتوانسته تا به حال تیم گسترش فولاد را شکست دهد اما گسترش فولاد سه بار توانسته ذوب آهن را شکست دهد و 5 بازی به تساوی کشیده شده است . در 8 بازی گذشته این دو تیم هم ذوب آهن 6 گل و گسترش فولاد 10 گل به ثمر رسانده اند . دیدار این دو تیم روز جمعه برگزار می شود .

 8) دیدار پیکان و پارس جنوبی جم اولین دیدار دو تیم در لیگ برتر می باشد پارس جنوبی جم اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند،دیدار این دو تیم روز جمعه می باشد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
بش تاييا
آخرین اخبار