وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

فروش اینترنت از مدل حجمی به مقدار سرعت تغییر می‌یابد

محمود واعظی در خصوص تغییر مدل فروش اینترنت اعلام کرد که فروش اینترنت از میزان حجم به مقدار سرعت تغییر می کند.

وزیر ارتباطات: فروش اینترنت از حجمی به مقدار سرعت تغییر میابدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز اول دولت الکترونیک در خصوص تغییر مدل فروش اینترنت در پاسخ به سوال خبرنگاران توضیحاتی را ارائه داد.

وزیر ارتباطات اعلام کرد که قرار است مدل فروش اینترنت از بسته های حجمی به میزان سرعت مورد نظر تغییر پیدا کند. به این معنا که هر کاربری که خواهان سرعت اینترنت بالاتری باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

واعظی در این خصوص تصریح کرد: "گذشته فروش اینترنت به صورت حجمی بود و مردم مجبور بودند مرتب حجم خریداری کنند و اپراتورها هم برای فروش حجم بیشتر، سرعت را کم و زیاد می‌کردند و این در اختیار مشتریان نبود.  بنابراین ما کمیته‌ای را تشکیل دادیم که این موضوع را ساماندهی کند.

در این کمیته متوجه شدیم مشتریان اینترنتی چند دسته هستند؛ بخشی نیازی به حجم و سرعت بالا ندارند که سرعت ۵۱۲ گیگ بر ثانیه برای آنها مناسب است. برای سرعت‌های بالاتر هم همین ارزیابی انجام شده است. طبق همین رویه بسته های اینترنت (بر حسب مقدار سرعت) با حجم های مرتبط با آن فروخته می شود که در صورت استفاده از اینترنت داخلی حجم آن دو برابر می شود.

در این مدل کسی که استفاده کمتری دارد، هزینه کمتری می‌پردازد و کسی که مصرف بیشتری دارد از سرعت بالاتری استفاده می کند و به مراتب دارای حجم بیشتری است. ما خودمان این روش را ابداع نکردیم. در حال حاضر در دنیا به همین صورت است که از خرید حجم به سمت خرید اتصال اینترنت و سرعت می‌روند. بدین ترتیب براساس هر یک از این سرعت‌ها و معدل آمار مصرف کاربران، به آن مدل بی‌ نهایت می‌گویند. البته اپراتورها اگر مشتریانی داشته باشند که بخواهند ساعات مصرف برای آنها حذف شده و به صورت بی نهایت استفاده کنند نیز می‌توانند بسته‌هایی را ارائه دهند. این مدل از حدود دو هفته دیگر اجرا می شود".

انتهای پیام/

تغییر مدل فروش اینترنت از حجم به سرعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
چرا
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۸:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
اینترنت بین المللی ۱۰ گیگ یعنی همون دو روز اول تمومه واتساپ تلگرام یوتیوب اینستا و خیلی از موارد استفاده مردم بین المللی هست این کجا به سودمون است همون سرعت پایین و حجم بیشتر راضی تریم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
در این کمیته متوجه شدیم مشتریان اینترنتی چند دسته هستند؛ بخشی نیازی به حجم و سرعت بالا ندارند که سرعت ۵۱۲ گیگ بر ثانیه برای آنها مناسب است.


سرعت ۵۱۲ گیگ بر ثانیه?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۶:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
من نیازبه حجم سودابایت دارم ، بر ساعت ،باسرعت بالا ۱۰۰۰مگابایت نیاز دارم .
از مخابرات مازندران تقاضا دارم نیازم را فراهم کنند .چون من فیلم های سینمایی دوبله فارسی ،وهمین فیلم های ایرانی ،فیلم های خارجی ،آهنگ های خارجی ایرانی را از سایت های دانلود می کنم .
استان مازندران برایم کابل فیبرنوری بکشند.تا دانلود فیلم هایم با سرعت بالا تراز نور باشد .
قیمت هریک گیگابایت ۲۵ تومان باشد .
آخرین اخبار