نماینده ولی فقیه

مسئولان خراسان جنوبی از ظرفیت‌ها و منابع انسانی بومی استفاده کنند

مردم خراسان جنوبی با وجود محرومیت‌های زیاد استان مردمی سخاوتمند هستند و مسئولان باید تلاش کنند که از ظرفیت‌های ذاتی و منابع انسانی و پتانسیل‌های استان استفاده کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی گفت : باید از ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان بیش از پیش استفاده شود.


وی افزود: برای بهتر پیش بردن اهداف و آرمان‌ها در مسئولیت‌ها باید از ظرفیت خود مسئولیت استفاده شود چون کسی موفق می‌شود که از تمام ظرفیت‌های مسئولیت و امور کاری خود استفاده کند.


عبادی گفت: موضوع دیگر استفاده از ظرفیت خود انسان است چراکه در مسئولیت‌ها وظایف و ظرفیت‌ها تعریف شده است اما در انسان ظرفیت‌ها تعریف شده نیست.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید در مسئولیت‌ها به ظرفیت خود، پست و جایگاهی مسئولیتی، مردم و جمهوری اسلامی توجه شود تا آثار و برکات آن را در زمینه‌ها مختلف مشاهده کنیم.


وی افزود: یکی از مشکلات بشر این است که وقتی به پست و مقامی می‌رسد آن پست بر انسان مسلط می‌شود و انسان سعی نمی‌کند بر آن مقام و منصب مسلط شود که این چیزی جز غفلت نیست.
انتهای پیام/ک


پیش بردن اهداف با استفاده از تمام ظرفیت های موجود امکان پذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.