استقبال مسوولان سازمان فرهنگي شهرداري از ورزشكار قهرمان بوشهري؛

ورزشکاران بوشهری در سال‌های اخیر در همه رده‌های سنی و رشته‌های مختلف ورزشی با درخشش در مجامع ملی و بین‌المللی، بارها و بارها پرچم ایران را در نقاط مختلف جهان به اهتزاز درآورده اند.

استقبال مسوولان سازمان فرهنگي شهرداري از ورزشكار قهرمان بوشهري؛به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آنها مدال‌های رنگارنگ زیادی را برای بوشهر و البته ایران اسلامی در مسابقات کشوری، منطقه‌ای، آسیایی، جهانی و المپیک به ارمغان آورده‌اند که آنها را شایسته تقدیر کرده است. با این حال، متاسفانه بسیاری از این ورزشکاران در بازگشت به وطن در گمنامی کامل به دیارشان باز می‌گردند و هیچ‌کس از آنها استقبال شایسته‌ای انجام نمی‌دهد تا جایی که برخی از آنان لب به اعتراض گشوده و از مسوولان ورزشی استان گلایه می‌کنند. آنها انتظار دارند مانند ورزشکاران دیگر کشورها و حتی دیگر استان‌های کشور، در میان استقبالی با شکوه به وطنشان برگردند تا انگیزه لازم برای تداوم موفقیت و همچنین کسب عناوین بهتر و مدال‌های خوشرنگ‌تر پیدا کنند.
در این زمینه، یکی از سازمان‌هایی که همیشه تلاش داشته تا نقش موثری در روحیه‌دهی و حمایت از ورزشکاران استان ایفا کند، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر بوده که در استقبال از قهرمانان و مدال‌آوران بوشهری یکی از فعال‌ترین نهادهای استان بوده و توجه ویژه‌ای به این امر داشته است.

در همین راستا، مسوولان ورزشی این سازمان شب گذشته با حضور در فرودگاه بین‌المللی بوشهر، طی آئینی از محمد شایان، کاراته‌کار بوشهری که مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی مسابقات المپیک 2017 ناشنوایان جهان را در رشته کاراته (کومیته تیمی) کسب کرده است، تقدیر کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این زمینه با اشاره به این‌که دین مبین اسلام به ورزشکاران به دیده احترام نگاه می‌کند، بر لزوم استقبال و تجلیل شایسته از ورزشکاران مدال‌آور استان تاکید کرد.

فاطمه صفری‌زاده با بیان این‌که تجلیل درخور و شایسته از ورزشکاران و قهرمانان استان، سبب ارتقای روحیه و انگیزه آنها در مسابقات بعدی و همچنین تشویق و ترغیب دیگر جوانان برای حضور گسترده و فعال در رشته‌های ورزشی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسوولان مربوطه در استان می‌توانند با تدوین برنامه‌ای مدون و با کمک و همکاری یکدیگر، شرایطی را فراهم کنند که تمامی ورزشکاران و افتخارآفرینان استان، قبل از اعزام به مسابقات حمایت شده و پس از بازگشت مورد استقبال و تجلیل قرار گیرند.

صفری‌زاده در پایان به برگزاری مسابقات فوتبال ویژه بزرگداشت مرحوم «کریم تاجدینی» توسط سازمان فرهنگی اشاره کرد و افزود: واحد ورزشی این سازمان در طول سال برنامه‌هایی را برای تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان و همچنین فراهم کردن زمینه شور و نشاط در جوانان در نظر دارد که امیدواریم رضایت مردم بوشهر و این ورزشکاران را در پی داشته باشد. 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.