بوشهر؛

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر همچنان در انتظار تکمیل

بوشهری‌ها پس از 12 سال هنوز چشم انتظار تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی هستند.

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر همچنان در انتظار تکمیل
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر؛ این ورزشگاه در محله تنگک دوم بوشهر قرار دارد و ساخت سکوها، زمین چمن، ساختمان‌ها، نور، پیست و محوطه سازی و راه دسترسی آن به پایان رسیده است.

هر چند معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز در بررسی روند ساخت این ورزشگاه گفت تلاش می‌کنیم که تا سه ماه آینده این طرح تکمیل شود اما به نظر نمی‌رسد بتوان شاهد افتتاح آن در سال 95 بود.

 محمد عباسی افزود: تامین و تزریق اعتبار به این طرح منوط به سرعت کار است و پیمانکار باید بداند تلف کردن وقت باعث خسارت وی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم گفت: برای سرعت بخشیدن و دقت در ساخت این ورزشگاه، هر 15 روز یکبار از این طرح ورزشی بازدید می‌شود.

محمد حسن باستی به این نکته نیز اشاره کرد که برای تکمیل سریع‌تر این طرح باید مطالبات پیمانکار پس از تائید دفتر فنی استانداری پرداخت شود.

 به گفته احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری، 12 میلیارد تومان از اعتبارات ملی مصوب شده که 60 درصد آن سال گذشته تخصیص یافته است.

 اختصاص اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه از مصوب‌های سفر دی 93 رئیس جمهور به استان بوشهر است.

اسفند پارسال سید مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در سفری که به بوشهر داشت، ابراز امیدواری کرد ساخت این ورزشگاه پیش از دهه فجر 95 به نقطه پایان برسد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.