بوشهر؛

کمبود اعتبارات و بودجه مهم ترین دغدغه صدا و سیما

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر: کمبود اعتبارات و بودجه مهم ترین دغدغه صدا و سیما و اصلاح و افزایش آن قطعا در مصوبات کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

کمبود اعتبارات و بودجه مهم ترین دغدغه صدا و سیما
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در صدا و سیمای مرکز بوشهر و در جلسه با مدیر کل و معاونان صدا و سیمای این مرکز با اعلام این مطلب گفت: برای رقابت با شبکه های ماهواره ای که قارچ گونه رشد می کنند صدا و سیما نیازمند تامین اعتبار بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین خدری ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس برای اصلاح، افزایش و تخصیص 8 درصدی بودجه عمومی کشور به رسانه ملی تلاش مضاعف خواهند کرد.

در این جلسه که نمایندگان مردم شهرستان های بوشهر،گناوه و دیلم و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به شرایط سخت و نابرابر جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای دشمن گفت: در این جنگ نابرابر رسانه ای، رسانه ملی باید با بیش از 100 شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی،ملی و فراملی به نبرد بپردازد و با هزاران شبکه معاند که بیش از 200 شبکه آن فارسی زبان بوده و همه توان خود را صرف مخالفت با نظام جمهوری اسلامی کرده است مقابله کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن مدرس و بزرگداشت روز مجلس گفت: هم اندیشی و هم افزایی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در همه زمینه ها و به ویژه اعتبارات زیرساخت های فنی و تجهیزاتی و برنامه سازی صدا و سیما می تواند در موفقیت روزافزون رسانه ملی و به ویژه شبکه های استانی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.