بیرجند؛

اختتامیه جشنواره ملی جوانه شعر رضوی در استان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی از برگزاری اختتامیه ی جشنواره ملی جوانه شعررضوی در خراسان جنوبی خبر داد.

زمزم،معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: اختتامیه جشنواره ملی جوانه شعررضوی ،فردا عصرساعت 17:30 در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرجند برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه این جشنواره از سال گذشته آغاز به کار کرده است،افزود: هدف برگزاری این جشنواره آشنایی هرچه تمام تر کودکان و نوجوانان با آموزه های  رضوی است .

زمزم گفت: افراد راه یافته به مرحله نهایی 8 نفر از استان های کهگیلویه و بویراحمد ،فارس،یزد،ارومیه و خراسان جنوبی هستند که از این تعداد به نفرات اول تا سوم به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان داده خواهد شد و به سایر شرکت کنندگان 500 هزارتومان اهدا خواهد شد.

 معاون امور هنری و سینمایی افزود:اختتامیه جشنواره با حضور داورانی همچون مصطفی رحماندوست و همچنین مسئولان استان و هنرمندان و شاعران توانا برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم مردم درجشنواره آزاد است.

انتهای پیام/ ب


برگزاری اختتامیه جشنواره ملی جوانه شعررضوی با حضور مصطفی رحماندوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار