والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۷ – اندونزی

ایران – اندونزی، مصافی برای صعود به نیمه‌نهایی + برنامه روز ششم

ششمین روز مسابقات قهرمانی مردان آسیا در حالی پیگیری می‌شود که تیم ملی امید ایران باید در راه صعود به نیمه نهایی به مصاف میزبان برود.

ایران – اندونزی مصافی برای صعود به نیمه‌نهایی + برنامه روز ششم مسابقاتبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، فردا با برگزاری 8 دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن چهره‌های تیم‌های راه یافته به مراحل بعدی مشخص می‌شود.

در گروه تیم‌های اول تا هشتم ، 8 تیم راه یافته به یک چهارم نهایی به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقات راهی نیمه‌نهایی خواهد شد. در بین 8 تیم پایین جدول رده‌بندی نیز ، چهار مسابقه برگزار خواهد شد که برنده‌ها برای کسب مقام نهم تا دوازدهمی با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان که در مرحله دوم این مسابقات موفق شد به عنوان تیم نخست گروهش به یک چهارم نهایی برود، فردا در دیداری حساس باید به مصاف تیم ملی اندونزی برود. دیداری که از ساعت 19 به وقت محلی و 16 و 30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و تیم ملی امید باید مقابل تیم کشور میزبان صف ‌آرایی کند.

**برنامه کامل روز ششم مسابقات  والیبال قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:
ساعت 11 و 30 به وقت محلی ( 9 صبح به وقت ایران)
چین تایپه – قزاقستان
سریلانکا – هنگ کنگ
ساعت 14 به وقت محلی ( 11 و 30 به وقت ایران)
ژاپن – استرالیا
عراق – عربستان صعودی
ساعت 16و 30 به وقت محلی ( 14 به وقت ایران)
کره – چین
قطر – پاکستان
ساعت 19 به وقت محلی ( 16 و 30 به وقت ایران)
ایران – اندونزی
ویتنام – تایلند

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه با حضور 16 تیم در کشور اندونزی و شهر سورابایا آغاز شده است و تا دهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

حریف ایران در یک چهارم نهایی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار