اردیبل؛

افزایش بی رویه سرعت گیرها در معابر و خیابان های اردیبل

نصب سرعت‌گیرهای متعدد در معابر و خیابان‌های سطح شهر اردبیل به دلیل ضعف زیرساختی در حوزه راه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد نصب سرعت‌گیرها در سطح معابر هستیم که این امر سبب نارضایتی‌های عمومی و برخی مشکلات شده است که در برخی موارد نیز این سرعت‌گیرها به شکلی غیراستاندارد تعبیه شده است.

وی بیان کرد: دلیل اصلی نصب سرعت‌گیرهای متعدد در معابر و خیابان‌های سطح شهر ضعف زیرساختی در حوزه راه‌ها بوده که سبب شده ایمنی این راه‌ها در حد قابل قبولی نباشد و متولیان امر ناچار به نصب سرعت‌گیر برای افزایش ایمنی مردم در سطح معابر کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل نصب سرعت‌گیرهای مختلف را انتخابی بین بد و بدتر دانست و افزود: با اینکه پلیس راه نیز موافق نصب و افزایش بی‌رویه سرعت‌گیرها نیست اما به دلیل ضعف زیرساختی در حوزه راه‌ها که سبب غیرایمن شدن جاده‌ها و معابر شده این سرعت‌گیرها به شکلی بی‌رویه افزایش یافته است.

فتاحی گفت: در صورتی که بتوان زمینه‌های توسعه زیرساخت‌های جاده‌ها و ایمن‌سازی آنها را فراهم آورد نیازی به افزایش و نصب سرعت‌گیرها نبوده و می‌توان در زمینه کاهش و استانداردسازی این سرعت‌گیرها اقدامات لازم و اساسی انجام داده و از نارضایتی‌ها در این حوزه کاهش داد.

 

انتهای پیام/ع

افزایش بی رویه سرعت گیرها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.