اصفهان؛

نتایج سومین روز مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر علوم پزشکی کشور در کاشان

سومین روز از مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در پایان رقابت های روز سوم که عصر امروز در سالن ورزشی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پایان یافت، در پایان چهار دیدار برگزار شده، تیم های علوم پزشکی همدان ، گلستان ،جهرم و دزفول برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
در مسابقات گروه اول که با حضور تیم های دانشگاه بهزیستی، همدان، مازندران و گلستان برگزار می شود، دیدار تیم های همدان با بهزیستی تهران با نتیجه 41 بر 17 با برتری همدان و دیدار تیم های گلستان و مازندران با نتیجه 33 بر 18 با پیروزی گلستان به پایان رسید.

در پایان مسابقات گروه دوم نیز که متشکل از تیم های جهرم، اهواز، دزفول و کاشان است، تیم جهرم با نتیجه 30 بر 21 اهواز را شکست داد و در دیدار تیم دزفول با کاشان به دلیل انصراف کاشان، تیم دزفول بعنوان برنده اعلام شد.
در این مسابقات که از دیروز چهارشنبه آغاز شده است، 8 تیم از 8 دانشگاه علوم پزشکی کشور به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

تیم قهرمان این مسابقات به مرحله نهایی سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور که شهریور امسال در شهرکرد برگزار می شود، راه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.