اصفهان؛

با پایه‌سازی در بسکتبال، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با پایه‌سازی و جوان‌گرایی که در تیم ذوب‌آهن صورت گرفته، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کتایون ظفریان  اظهار کرد: در دور رفت مرحله پلی‌آف در تهران رو در روی تیم کوشا سپهر سبلان قرار گرفتیم و 70 بر 50 نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: بازی برگشتمان در این مرحله، بیست‌ و چهارم دی‌ماه جاری برابر همین تیم در تهران انجام می‌گیرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم کوشا سپهر، تیم پایه‌دار و قدرتمندی است که هم مربی خوبی دارد و هم با داشتن یک اسپانسر قوی بازیکنان خوبی را جذب کرده است، این تیم سال گذشته نایب‌قهرمان سوپرلیگ بوده و امسال تا به اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفته است.

وی ادامه داد: امسال با جذب دو ملی‌پوش ذوب‌‌آهن بر قدرت خود افزود، اما با همه این اوصاف جوانی، شادابی و آمادگی جسمانی خوب بازیکنان ما سبب شد که در برابر این تیم خیلی خوب ظاهر شوند؛ البته این نکته را هم بگویم که در تمرینات روی سیستم دفاعی‌شان خوب کار کرده بودیم.

ظفریان در ادامه اذعان داشت: ما با 7 بازیکن مقابل تیم کوشا سپهر سبلان قرار گرفتیم، زیرا چند نفر از بازیکنانمان مصدوم هستند؛ اگر در این مسابقه 5 بازیکن آسیب‌دیده را در اختیار داشتیم قطعاً نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد، سعی می‌کنیم برای دور برگشت بازیکنان مصدوم را برسانیم تا بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.

وی عنوان کرد: امسال 5 بازیکن جوان وارد تیم کرده‌ایم که برای نخستین بار حضور در سوپرلیگ را تجربه می‌کنند و در واقع جایگزین 5 بسکتبالیست باتجربه‌ای شده‌اند که به دلایل مختلف از تیم جدا شده و رفته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: همین پایه‌سازی و جوان‌گرایی باعث شده ما در آینده به این تیم بیشتر امیدوار باشیم، زیرا در این شرایط بازیکنان هم خیلی خوب تلاش می‌کنند و هم بازی‌های رضایت‌بخشی ارائه می‌دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار