وقتی حامیان تروریسم مهربان می‌شوند!

درخواست آمریکا و عربستان سعودی از شورای امنیت برای کمک‌رسانی به میلیون‌ها سوری!

آمریکا، عربستان و برخی کشورهای دیگر از شورای امنیت خواستند تا اقداماتی را برای تضمین کمک‌رسانی به میلیون‌ها سوری اتخاذ کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، آمریکا، عربستان سعودی، انگلیس، فرانسه و شماری از کشورهای دیگر روز چهارشنبه در نامه ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند اقداماتی را برای رساندن کاروان‌های کمک رسانی به میلیون ها سوری در سایه کاهش خشونت ها اتخاذ کند.

در نامه ای که در تاریخ 24 ژوئیه خطاب به «لیو جیه ئی»، رئیس شورای امنیت نوشته شده، آمده است: ما همچنان از این مسئله که سازمان ملل از اعزام کاروانهای کمک‌رسانی به مناطق محاصره‌شده سوریه و مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است، منع می شود، نگران هستیم.

امضاکنندگان این نامه گفته اند از ماه آوریل به جز دو کاروان مورد حمایت سازمان ملل نتوانسته اند به مناطق محاصره شده از سوی نیروهای دولتی سوریه وارد شوند.

یک دیپلمات روس در خصوص این نامه که از سوی آمریکا، عربستان و شماری از کشورهای دیگر به امضا رسیده، گفت: ما معتقدیم این اقدامی تحریک آمیز است که به اوضاع بشردوستانه در سوریه کمکی نمی کند. اوضاع خوب نیست؛ اما به آن بدی نیز که برخی کشورها به تصویر می کشند نیز نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
گربه شد زاهد و عابد و مسلمانا !
این گربه رزیم پلید آل سعود و حکومت جنایتکار و اشغالگر و متجاوز آمریکاست که خودشان هزینه های کشتار مردم سوریه و خرابی های آن را پرداخت و خودشان هم برای کمک به آوارگانی که درنتیجه عملکرد آنها اواره شده اند تقاضای کمک می کنند .
آخرین اخبار