خبر بد برای سرخپوشان پایتخت

دوری 2 هفته ای سیدجلال از میادین

کاپیتان پرسپولیس به علت مصدومیت دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم فوتبال را از دست داد و قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت برابر حریفان نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در حالی در هفته اول لیگ هفدهم روز پنج شنبه به مصاف فولاد خوزستان می رود که سید جلال حسینی کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

جواب آزمایش MRI سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس امروز در اختیار تیم پزشکی پرسپولیس قرار گرفت و مشخص شد که این بازیکن باید دو هفته تمرینات اختصاصی و درمانی مربوط به مصدومیت خود را پشت سر بگذارد. براین اساس حسینی قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت در دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم نیست. 

سرخپوشان پایتخت در هفته های اول و دوم لیگ برتر فوتبال باید به ترتیب به مصاف فولاد خوزستان و تراکتورسازی بروند که سید جلال حسینی به علت مصدومیت در این دو بازی نمی تواند تیمش را همراهی کند. 

به هر حال برانکو نمی تواند از سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان و تراکتورسازی استفاده کند و شجاع خلیل زاده و انصاری زوج خط دفاعی پرسپولیس برابر حریفان خود هستند. 

 

انتهای پیام/ 

مدت زمان مصدومیت  حسینی مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار