کرمان؛

نعمتی رکوردشکنی کرد و در صدر ایستاد

در نخستین روز از رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین که به میزبانی جمهوری چک برپاست، در دور مقدماتی، زهرا نعمتی با ثبت رکورد 661 در صدر جدول ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی نخعی، رییس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمان گفت: در پایان مسابقات دور مقدماتی ریکرو بانوان، زهرا نعمتی با ثبت رکورد 661، ضمن جابجایی رکورد جهان که پیش از این نیز در اختیار وی بود، در صدر جدول رقابت ها ایستاد.

وی افزود: بانوان کماندار ایران در بخش تیمی ریکرو نیز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفتند که بر این اساس از شانس بالایی برای کسب نشان طلا برخوردار هستند.

نخعی خاطرنشان کرد: رقابت های مقدماتی کامپوند بانوان نیز صبح امروز برگزار شد و سمیه عباسپور با امتیاز 675 در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مسابقات بخش کامپوند مردان نیز صبح روز چهارشنبه، 28 تیر جاری برگزار می شود.

نخعی یادآور شد: از 14 کماندار اعزامی به مسابقات چک، 7 نفر در بخش کامپوند و 7 نفر در بخش ریکرو هستند که از استان کرمان سینا منشازاده و سمیه عباسپور در بخش کامپوند و زهرا نعمتی در بخش ریکرو در این رقابت ها حضور دارند.

تیم 14 نفره ی جمهوری اسلامی ، 24 تیر جاری برای شرکت در تورنمنت بین المللی تیر و کمان معلولین، تهران را به مقصد جمهوری چک ترک کرد.

انتهای پیام/ب

نعمتی رکوردشکنی کرد و در صدر ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار