پله‌های متحرک؛ راهی برای کمک به افراد کم‌توان +فیلم

با یک طراحی جالب پله‌هایی متحرک طراحی شده است که می تواند حرکت برای افراد کم توان را تسهیل کند.

پله‌های متحرک؛ راه‌حل فناورانه کمک به افراد کم‌توان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجام بسیاری از فعالیت‌ها برای افراد کم توان و معلول به دلیل شرایط خاصی که دارند سخت و محدود است، این محدودیت‌ها نیاز این گروه را به دیگر افراد افزایش داده و گاهی این نیازمندی‌ها آنها را آزرده خاطر می‌کند.

اگر شرایط برای حرکت و فعالیت عادی در سطح شهر نیز برای این گروه فراهم نباشد آنها باید به معنای واقعی خانه نشین شده و در همه امور خود به دیگران وابسته باشند.

این اتفاقات می تواند به راحتی در دنیای فناوری با پیشرفت‌های بزرگ، طراحی دستگاه‌ها و تجهیزات کارآمد، گجت‌ها و ربات‌ها حل شود.

دنیای فناوری تجهیزات جالب و قابل توجهی را برای افراد معلول و کم توان به بازار عرضه کرده و یا حداقل طرح آن را ارائه داده است، از ساعت‌های مخصوص برای افراد نابینا گرفته تا خودروهای خاص برای این گروه که همگی در جهت رفاه افراد کم توان طراحی شده‌اند.

رفت و آمد از پله برای افراد کم توان و معلول یکی از مشکل‌ترین مسیرهای رفت و آمد است، حالا با طرحی جدید پله‌هایی با قابلیت ذخیره انرژی برای کمک به افراد کم توان طراحی شده عبور و مرور را در این بخش برای آنها سهل کند.

این پلکان انرژی افراد را هنگام پایین آمدن ذخیره کرده و در زمان بالا رفتن، دوباره در اختیارشان قرار می دهد.

فیلمی از نحوه کارکرد این پله‌ها ببینید.

انتهای پیام/

دم و بازدم پله‌های متحرک برای افراد معلول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار