خودکشی یکی از جمهوری‌خواهان آمریکایی که قصد دستیابی به ایمیل‌های هیلاری کلینتون را داشت

یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا، که تلاش کرده بود به ایمیل‌های هک شده نامزد شکست خورده انتخابات دست یابد، خودکشی کرده است.

خودکشی یکی از جمهوری‌خواهان آمریکایی که قصد دستیابی به ایمیل‌های هیلاری کلینتون را داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، گزارش‌های منتشر شده در آمریکا نشان می‌دهد یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه که به روزنامه وال استریت ژورنال گفته بود در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ تلاش کرد از طریق هکرهای روسی به ایمیل‌های هک شده هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده دموکرات‌ها در انتخابات، دست یابد، خودکشی کرده است.

روزنامه شیکاگو تریبون روز پنجشنبه گزارش داد «پیتر اسمیت» ۸۱ ساله در تاریخ چهارده ماه مه در هتلی نزدیک مایو کلینیک خودکشی کرد.

این روزنامه افزود یادداشتی که از این فرد به جا مانده است نشان می‌دهد وی به سبب شرایط جسمانی نامساعد و پایان بیمه عمر خود، دست به خودکشی زده است.

مرگ این فرد ده روز بعد از آن روی داد که وال استریت ژورنال اعلام کرد وی در مصاحبه‌ای با این نشریه ادعا کرد تلاش کرده بود به ایمیل‌های هک شده هیلاری کلینتون دسترسی یابد. این فرد در منطقه لیک فارست در حومه شیکاگو ساکن بود.

انتهای پیام/

خودکشی یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۶
بیشتر به نظر میاد سرش رو کردن زیر آب!!
آخرین اخبار