رهبر اقلیت دموکرات سنا: پسر ترامپ باید در خصوص ارتباطش با یک وکیل روس توضیح بدهد

به نوشته واشنگتن اگزمینر، رهبر اقلیت دموکرات سنا از پسر دونالد ترامپ خواست برای توضیح درباره دیدارهایش با یک وکیل روس در جلسه‌ای علنی شرکت کند.

رهبر اقلیت دموکرات سنا: پسر ترامپ باید در خصوص ارتباطش با یک وکیل روس توضیح بدهدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛  واشنگتن اگزمینر در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا از پسر ترامپ خواست برای توضیح درباره دیدارهایش با یک وکیل روس در جلسه ای علنی شرکت کند. این درخواست پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهور آمریکا رایانامه هایی را منتشر کرد که حاکی از پیشنهاد به وی درباره حمایت دولت روسیه از مبارزات انتخاباتی پدرش در سال گذشته است.

شومر که سناتور دموکرات ایالت نیویورک نیز است، در جمع خبرنگاران گفت: «برای شنیدن سخنان دونالد ترامپ جونیور که بارها حرف خود را در این باره عوض کرده است، باید جلسه ای علنی برگزار کنیم.»

وی افزود: «این رایانامه ها به ایده دولت و رئیس جمهور مبنی بر اینکه هیچ مدرکی دال بر تمایل به هماهنگی یا تبانی وجود ندارد، پایان می دهد. دیگر لازم نیست دادستان ویژه، و کمیته های اطلاعاتی و قضایی سنا دیگر تحقیقاتشان را ادامه دهند.»

شومر همچنین از ترامپ جونیور و دیگر اعضای (سابق) ستاد انتخاباتی ترامپ خواست «همه اسناد و ارتباطات الکترونیک» مورد درخواست ماموران تحقیق را تحویل دهند و مجلس نمایندگان هم طرح تحریم های روسیه را که با 98 رای موافق و دو رای مخالف در سنا تصویب شده است، تصویب کند.

شومر پس از آن، این درخواست را مطرح کرد که پسر ترامپ رایانامه های رد و بدل شده بین خود و رابرت گلدستون را منتشر کرد. گلدستون فردی بود که هماهنگی ها برای دیدار پسر ترامپ با ناتالی وسلنیتسکایا، وکیل روس را انجام داده بود. گلدستون در این رایانامه تصریح کرده بود که این وکیل با کرملین رابطه دارد، و اطلاعاتی در اختیار دارد که ممکن است به ضرر ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون باشد. ترامپ جونیور هم در پاسخ، علاقمندی خود را به این دیدار ابراز کرد.

ترامپ جونیور نخستین بار به روزنامه نیویورک تایمز گفت این دیدار درباره موضوع فرزندخواندگی کودکان روس (توسط والدین آمریکایی) بود، اما در اظهارات بعدی خود، حرف خود را عوض کرد.

 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

حمایت همه‌جانبه ترامپ از پسرش در خصوص ارتباط با وکیل روس!

پسر ترامپ: به گذشته باز گردم، رفتار متفاوتی با وکیل روس خواهم داشت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار