سنندج؛

45 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: هم اکنون ۴۵ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد بوده و ماهانه مستمری‌ دریافت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرخ ذره‌بینان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان در جمع خبرنگاران در سنندج با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد بوده و ماهانه مستمری‌ دریافت می‌کنند، اظهار کرد: 7 میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال‌جاری به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۱۷۵ نفر از جوانان نیازمند به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز در سه ماهه اول‌سال جاری انجام شده است.

 ذره بینان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۲۰ مورد وام ضروری و کارگشایی به مبلغ 4 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: در قالب طرح مفتاح‌الجنه از 2 هزار و ۲۷۴ خانواده مددجو در ماه مبارک بازدید صورت گرفته و طی آن ۲۷۵ میلیون تومان به خانواده‌های کمک شده است.

به گفته ذره بینان، کمک به آزادسازی 4 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند به مبلغ ۱۱ میلیون تومان از دیگر خدمات کمیته امداد کردستان طی سه ماهه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/  م ح

پرداخت7 میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.