سنندج؛

اختصاص ۸۵ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان کردستانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان گفت: 85 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد چهار هزار طرح اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان کردستان در سال جاری اختصاص داده شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرشید جهان بین با بیان اینکه ۱۳۵ طرح اشتغال از اول سال جاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، گفت: برای این تعداد طرح اشتغال دو میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال جاری توجه ویژه در زمینه ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت شده است، افزود: سال جاری ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد چهار هزار طرح اشتغال به مددجویان کمیته امداد  استان اختصاص داده شده است.

جهان بین در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سال جاری در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: انجام مشاوره شغلی برای پنج هزار نفر، آموزش فنی و حرفه‌ای و شغلی برای ۱۰ هزار نفر و انجام ۵۰ هزار بازدید از برنامه‌های پیش بینی شده حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت جزو اهداف اصلی این نهاد است، عنوان کرد: رسیدن به این هدف با استفاده از ایجاد اشتغال برای مددجویانی که از نظر جسمی و فکری مستعد اشتغال هستند انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت می تواند در حفظ عزت نفس و افزایش شان و منزلت اجتماعی و افزایش شاخص های امید به زندگی خانواده‌های تحت حمایت موثر باشد.

وی افزود: افزایش تولید در جامعه، کاهش نرخ بیکاری، کاهش فاصله طبقاتی و در نهایت خروج از فقر و دست یابی به استقلال اقتصادی و مالی از دیگر اهداف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/م

ایجاد ۱۳۵ طرح اشتغال از اول سال جاری تاکنون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.