سنندج؛

جذب 6 هزار حامی برای ایتام و محسنین در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در ماه مبارک رمضان 6 هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف خیران و اقشار مختلف جامعه در زمینه کمک به نیازمندان و افراد زیرپوشش در ماه مبارک رمضان با گستردگی قابل توجهی دنبال شد.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در زمینه اجرای طرح اطعام نیازمندان به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی ماه مبارک رمضان سال‌جاری، افزود: بر اساس طرح اطعام نیازمندان 75 هزار نفر از افراد نیازمند زیرپوشش این نهاد در قالب جیره خشک و غذای گرم اطعام شدند.

به گفته شیخی زاده، در راستای اطعام این تعداد نیازمند اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان هزینه شد.

شیخی‌زاده در ادامه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان بود که با هدف جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند اجرا شد، بیان کرد: در این ماه 6 هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه و دیدار و سرکشی از خانواده‌های زیرپوشش یکی از برنامه‌های ویژه این نهاد در ماه مبارک رمضان بود، گفت: با همراهی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، مدیران ادارت و خیران از ۲ هزار و 263 خانواده نیازمند و زیرپوشش این نهاد بازدید شد.

وی افزود: در طی این بازدیدها در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی 271 میلیون تومان به خانوده‌های نیازمند مساعدت شد.

انتهای پیام/ م ح

 در راستای اطعام ا6 هزار نیازمند اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان هزینه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.