حضور ملی پوشان ناشنوا در رشته های انفرادی المپیک ترکیه

زئیس فدراسیون ناشنوایان از حضور ملی پوشان ایران در رشته های انفرادی المپیک تابستانی ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مصطفی کریمی رئیس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ملی پوشان به المپیک ترکیه بیان کرد: کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در 13 رشته ورزشی در هر دو گروه مردان و بانوان در بیست و سومین دوره از المپیک تابستانی شرکت می کند که در رشته های انفرادی مانند شنا، بدمینتون، بولینگ و تیر اندازی بانوان با یک ورزشکار شرکت کردیم.

وی ادامه داد: با از حضور در رشته های انفرادی می توانیم در آینده در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان شرکت کنیم چرا که ملی پوشان ما در این رشته ها دارای رنکینگ جهانی خواهند شد و این موضوع آغازی است برای حضور ملی پوشان ناشنوا در رشته های مختلف انفرادی تا بتوانند در این زمینه هم برای ایران افتخار آفرینی کنند.

کریمی افزود: بیشتر انتظار ما در المپیک ترکیه از ورزشکارن رشته های تیمی کاروان است چرا که آنها میادین جهانی بیشتری را تجربه کردند و بارها شاهد افتخار آفرینی این ملی پوشان در کسب مدال های خوش رنگ بین المللی بودیم البته از ورزشکاران رشته انفرادی هم توقع داریم که نهایت تلاش خود را داشته باشند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی در ادامه در مورد پاداش مدال آوران المپیک تابستانی ترکیه عنوان کرد: مطابق با سال های گذشته پاداشی در نظر گرفته شده است اما در نظر داریم با حمایت وزارت ورزش و نیز مجلس شورای اسلامی پاداش قهرمانان ناشنوا را با افراد سالم یکسان کنیم تا انگیزه ملی پوشان افزایش پیدا کند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مسئولان وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم و امیدوارم باز هم از کاروان ورزشی ناشنوایان حمایت کنند و ورزشکاران ما در المپیک 2017 ترکیه با کسب مدال های خوش رنگ باعث درخشش نام ایران در جهان شوند.

انتهای پیام/

کریمی: به دنبال یکسان سازی پاداش مدال آوران ناشنوا با افراد سالم هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار