در مراسم بدرقه کاروان ناشنوا ایران،

تقاضای ملی پوشان ناشنوا از مسئولان مجلس شورای اسلامی

مراسم بدرقه کاروان المپیک ناشنوایان کشورمان با حضور مسئولان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بدرقه کاروان ورزشی ناشنوایان برای شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی در محل فدراسیون ناشنوایان صبح امروز با حضور پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از ورزشکاران اعزامی، رئیس فدراسیون ناشنوایان صبح امروز برگزار شد.

کاروان ناشنوایان کشورمان در قالب 13 رشته ورزشی و با حضور 93 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات بانوان کشورمان در رشته های کاراته، تکواندو و برای نخستین بار در تیراندازی شرکت می کنند و تیم ملی ناشنوایان کشورمان برای اینکه ایران در رقابت های قهرمانی آسیا بتواند در آینده نماینده ای داشته باشد در رشته های بدمینتون و شنا با یک ورزشکار در المپیک تابستانی ترکیه حاضر می شود.

در انتهای این مراسم علیرضا بسیج ملی پوش فوتبال ناشنوایان طی بیانیه ای خواستهای ورزشکاران را مطرح کرد و گفت: فدراسیون ورزشی ناشنوایان بیش از 50 سال است که تاسیس شده است و بیشتر فضاهای آن فرسوده بوده و نیاز به بازسازی دارد.

وی ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سایر ارگانهای ورزشی به ویژه‌ وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم توجه ویژه‌ای به امکانات و تجهیزات ورزشکاران ناشنوا داشته باشند تا بتوانیم از تنها مجموعه ورزشی که در حال‌ حاضر در اختیار ورزشکاران ناشنوا است به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

نماینده ورزشکاران ناشنوا در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزارت و مجلس در قانون پرداخت حقوق قهرمانان ناشنوا و نیز پاداش مدال آوران المپیک بازنگری کنند و شرایط یکسانی مشابه با افراد سالم و پارالمپیکی برای ناشنوایان ایجاد کنند.

نخستین گروه از کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان روز شنبه ۲۴ تیرماه به کشور ترکیه اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اعزام کاروان ناشنوایان کشور به المپیک 2017 ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار