روشن: تجهیزاتمان برای موفقیت در المپیک بسیار کم است

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: میزان امکانات ما برای حضور موفقیت آمیز در المپیک ناشنوایان بسیار کم است.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ناشنوایان بیان کرد: وضعیت تیم و بازیکنان خوب است اما از نظر امکانات با کمبودهای زیادی مواجه هستیم. متاسفانه زمین بازی مناسبی نداریم و حتی برای تهیه توپ و لباس بازیکنان با مشکل داریم. فدراسیون در حد توان خود از تیم حمایت می کند اما برای حضور در رقابت های المپیک این میزان از تجهیزات بسیار کم است.

وی ادامه داد: زمین بازی فدراسیون هم اجاره ای است و تامین مخارج برای تشکیل اردوها کار تیم را سخت کرده و همچنین بازیکنانی که در اردو حضور دارند به صورت روز مزد هستند که از نظر دریافت حقوق مشکلات زیادی دارند.

روشن تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون با چند حامی مالی صحبت کرده و در صورت موافقت می توانیم از حمایت آن ها برای تامین تجهیزات و امکانات استفاده کنیم.

وی درباره انتخاب ملی پوشان بیان کرد: قبل از عید سه مرحله اردوی انتخابی تیم ملی برگزار شد و از بین 120 فوتبالیست در نهایت 29 بازیکن را انتخاب کردیم و اکنون اولین اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر نکات تکنیکی را به بازیکنان آموزش دادیم و تا زمان اعزام به رقابت های المپیک دو تا سه مرحله دیگر اردو خواهیم داشت.ترکیب تیم تا حدودی مشخص شده و 8 بازیکن جوان در تیم حضور دارند.

روشن افزود: قرعه کشی رقابت های المپیک انجام شده و در گروه سختی قرار داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا از گروه مان صعود کنیم. در دوره قبل هم با وجود اینکه تیم ما 17 بازیکن داشت در نیمه نهایی با ضربات پنالتی نتیجه را به تیم آلمان واگذار کرد و حذف شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: امیدوارم در این دوره بتوانیم 23 بازیکن را به المپیک اعزام کنیم تا با کمبود بازیکن مواجه نشویم و مشکلات دوره قبل تکرار نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: برای آمادگی تیم ملی در نظر داریم چند دیدار تدارکاتی با تیم های لیگ دسته یک داشته باشیم و در صورت موافقت مسئولان،با تیم های اماراتی که برای رقابت های قهرمانان آسیا به ایران می آیند دیداری را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار