سال المپیکی برای ورزشکاران ناشنوا

فدراسیون ناشنوایان با وجود شرایط سخت مالی توانست موفقیت‌های زیادی را در سال گذشته بدست آورد و برای حضور در المپیک ناشنوایان آماده شود.

ناشنوایانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون ناشنوایان سال پر از فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت تا برای حضور در رقابت های مهمی آماده شود.

در ابتدای سال 95 رئیس فدراسیون از سمت خود استعفا داد تا سرپرستی آن به افشین داوری سپرده شود و نهایت در اواخر سال و در مجمع انتخاباتی مصطفی کریمی ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.

از رویداد های مهم ورزشی میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بود که در اردیبهشت ماه با حضور اکراین، ازبکستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، بلژیک، بلاروس، بلغارستان، یونان، هند، قزاقستان، روسه، قرقیزستان، پرتغال، مغولستان، لیتوان، کامرون برگزار شد و تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را در رده های مختلف کسب کرد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان در رقابت های جهانی ایتالیا حضور یافت و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. 

تمام مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف در دو گروه مردان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر به تیم ملی دعوت شدند.

فدراسیون ناشنوایان در سال 96 مهمترین رویداد ورزشی را در پیش دارد که باید برای المپیک ناشنوایان آماده شود و تا کنون در 13 رشته تیمی و انفرادی اردوهای آمادگی را برگزار کرده و آماده اعزام به این رقابت ها می شود.

فدراسیون قصد دارد در شهریورماه سال 96 نیز المپیاد ورزشی را در چند رشته مختلف برگزار کند.

یکی دیگر از مهمترین رویدادها حضور تیم ملی فوتسال جوانان در مسابقات تایلند است که آذرماه سال جاری برگزار می شود.

امید است که در رقابت‌های جهانی پیش رو نیز روند موفقیت‌ها و افتخار آفرینی ورزشکاران و فدراسیون ناشنوایان ادامه داشته باشد و با اقتدار به مسابقات کسب سهمیه المپیک وارد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار