ساری؛

معرفی رئیس جدید هیئت دوچرخه سوارى مازندران

سید احمد میرى رئیس جدید هیئت دوچرخه سوارى مازندران شد.

 معرفی رئیس جدید هیئت دوچرخه سوارى مازندرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجمع عمومی هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران به منظور انتخاب رئیس هیأت با حضور خسرو قنبری رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

میری که تنها کاندید گرفتن سکان داری دوچرخه سواران استان بود با اختصاص دادن ۱۲ آرا از ۱۶ رای ماخوذه اعضای حاضر در مجمع، رئیس چهار ساله هیأت دوچرخه سواری استان مازندران شد.

وی که از اهالی این رشته هم نیست باید ثابت کند با غالب غریبه‌هایی که به مدیریت در یکی از رشته‌های ورزشی استان رسیده اند و بدون اثرگذاری خیلی زود محو شدند فرق دارد و مجمع انتخابات هیچ اشتباهی را مرتکب نشده است.

در این انتخابات سید احمد طاهری به نفع میری کناره گرفت و سید تقی خدادادی کارکشته و مدعی هم بخاطر اینکه بازنشسته است، از شرکت در انتخابات بازماند.

در این مجمع حسین زادگان گفته که دوباره خواهان تور دوچرخه سواری مازندران هستیم، توری که فقط ضرر مالی به ورزش استان زد و هیچ آورده فنی و حتی فرهنگی نداشت و بدهی‌های سنگین از ادوار گذشته تلنبار شده که امیدواریم جناب مدیرکل به شدت از این خواسته خود صرف نظر کنند و اگر پولی هست به رشته‌های تشنه‌ای بدهند که با کمی توجه می‌توانند صد برابر تور بی حاصل دوچرخه سواری بازدهی داشته باشند.

انتهای پیام/آ

انتخابات هیات دوچرخه سواری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار