سردار سپهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مقابله با اسلام ناب، هدف جابه‌جایی قدرت در عربستان

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با جابجایی قدرت در عربستان، یک مقابله جدی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی در جریان است.

احتمال بهبودی رابطه ایران و سعودی‌ها بعید استسردارمحمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تیرگی روابط ایران و عربستان سعودی، اظهار داشت: با سفری که ترامپ چندی پیش به عربستان سعودی داشت، یک اتحاد عبری، عربی و استکباری در مقابل مقاومت اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: این پیمان نشان دهنده اهداف مشترک تکفیری‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست و قطعا با جابجایی قدرت در عربستان، یک مقابله جدی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی در حال شکل‌گیری است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: احتمال بهبود روابط ایران و عربستان خیلی بعید بوده و امکان  درگیری‌ها و افزایش تنش‌های جدید بین ایران و سعودی‌ها، تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی زیاد خواهد بود.

سردار سپهر بیان کرد: ان‌شاءالله با هوشمندی بیشتر رزمندگان در سوریه و عراق و حضور موثرمقاومت در منطقه، شاهد انسجام و پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود.

سردار سپهر با تأکید بر اینکه مردم منطقه اتحاد سعودی‌ها را حمایت نکرده و این پیمان را استکباری می‌دانند، گفت: با تنش‌هایی که در منطقه وجود دارد، در آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار