سردار سپهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکایی‌ها کوچکتر از آن هستند که برای ما "خط و نشان حمله" بکشند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا توان اقدام نظامی علیه ایران را دارد، گفت: آمریکایی‌ها کوچکتر از آن هستند که برای ما خط و نشان حمله بکشند.

آمریکایی‌ها کوچکتر از آن هستند که برای ما خط و نشان حمله بکشند
"سردار محمد حسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا توان اقدام نظامی علیه ایران را دارد ؛ عنوان داشت: احتمال حمله آمریکا به ایران با توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه وجود پر برکت مقام معظم رهبری و حضور جهادی مردمان میلیونی بسیجی این نظام وجود نخواهد داشت.

وی افزود: ما با شهدا عهد بسته‌ایم که از انقلاب، اسلام، ملتمان با تمام وجود و مال و جان دفاع کنیم و بر سر این عهد ایستاده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها کوچکتر از آن هستند که برای ما خط نشان حمله بکشند. آنها بارها از ما شکست خورده‌اند؛ در 38 سال انقلاب هرگاه آمریکایی‌ها به مناطق اسلامی و ملت‌های اسلامی حمله برده‌اند در تمام حملات شکست خورده‌، خسارت دیده‌ و کامشان تلخ شده است اما ما  پرامید و پرنشاط انقلابمان را ادامه داده ایم.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار