سردار سپهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران کارگردان اصلی مقابله با قدرت‌های استکباری در منطقه است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیروزی‌های بزرگی نصیب جبهه مقاومت شده که دشمنان از این وضعیت عصبانی هستند.

سردار "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در گفت‌‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اتهامات کاخ سفید به دمشق مبنی بر استفاده این کشور از سلاح شیمیایی علیه تروریست‌ها، اظهار داشت: با توجه به پیروزی‌های پی ‌در پی ارتش سوریه علیه جریان‌های تکفیری، مقامات آمریکایی از این موضوع به شدت عصبانی هستند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: این گونه اظهارات نشان از شکست قدرت‌های استکباری، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان تروریست آن‌ها در منطقه دارد. 

وی با اشاره به رفتارهای استکباری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: پیروزی‌های بزرگی نصیب جبهه مقاومت شده و قطعا دشمنان از این وضعیت خشمگین هستند.

سردار سپهر درباره احتمال درگیری آمریکا و روسیه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ناوهای آمریکایی به آب‌های مرزی سوریه، احتمال درگیری نظامی بین روسیه و آمریکا بعید است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با بیان پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران کارگردان اصلی مقابله با قدرت‌های استکباری در منطقه است و دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که جبهه مقاومت با توفیقات زیادی روبه‌رو شده و این ناشی از توانمندی جبهه مقاومت است.

انتهای پیام /

احتمال درگیری نظامی بین روسیه و آمریکا بعید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار