سردار سپهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مشکلات منطقه از طریق جمهوری اسلامی ایران قابل حل است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به علت نیازمندی‌های راهبردی که روسیه به ایران دارد و مشکلاتی که در سطح منطقه وجود دارد؛ بعضا این مشکلات از طریق جمهوری اسلامی ایران قابل حل است.

"سردار محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه آیا "ترامپ" می‌تواند بین ایران و روسیه اختلاف ایجاد کند، گفت: قاعدتا منافع ابرقدرت‌ها گاهی احتمال می‌رود که ضررهایی برای کشور ما داشته باشد.


سردار سپهر ادامه داد: به علت نیازمندی‌های راهبردی که روسیه به ایران دارد و مشکلاتی که در سطح منطقه وجود دارد؛ بعضا این مشکلات از طریق جمهوری اسلامی ایران قابل حل است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مسائلی که بین آمریکا و روسیه به واسطه موضوعات اوکراین و یا موضوعات منطقه در حوزه بین‌الملل وجود دارد؛ آنها نیازمند یک توافقات قابل توجهی با همدیگر خواهند بود؛ شاید از این نظر مشکلاتی برای ما به‌وجود بیاید اما در مجموع با توجه به نیازمندی‌های روسیه به همراهی ایران در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، خسارت چندانی متوجه ایران از ارتباطات آمریکا و روسیه بوجود نمی‌آید. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار