ویژه برنامه‌های متنوع هفته عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی گفت: ویژه برنامه‌های متنوع هفته عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های متنوع هفته عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای بررسی آسیب‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان در سال ۹۶ با موضوع عفاف و حجاب به تشریح ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب تبلیغات اسلامی بوشهر پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مبلغین و مبلغات در تبیین مفاهیم حوزه عفاف و حجاب و اجرای برنامه ویژه این مقوله در محافل و مجالس موجود در سطح استان ضروری است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری و الگوپذیری از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی، افزود: برگزاری برنامه قرآنی ویژه عفاف و حجاب در این هفته توسط موسسات و مراکز قرآنی مردمی از دیگر محورهای فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان که بحث آسیب های اجتماعی از مباحث جدی حال حاضر جامعه است، ادامه داد: برگزاری همایش یا نشست‌های تخصصی، اجرای برنامه‌های تخصصی عفاف و حجاب توسط کانون‌ها، هیئات مذهبی، انجمن بانوان فرهیخته و سایر تشکل‌های میان تخصصی گامی در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، تولید محتوای مطلوب و انتشار در فضای مجازی، مصاحبه با مسئولان اداره کل و روحانیون مستقر برای انتشار در رسانه‌ها، برگزاری شب شعر با موضوع عفاف و حجاب و رایزنی با کسبه برای ارائه برنامه‌های مطلوب با حضور بازاریان و کسبه را از دیگر اقدامات اداره کل در این حوزه عنوان کرد.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی، تقویت گفتمان ترویج عفاف و حجاب و استفاده از روش‌های نوین و کاربردی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف مهم تبلیغات اسلامی استان بوشهر است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.