رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

هشت جشنواره و احداث خانه هنرمندان در همه استان‌ها برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزاری نج جشنواره ملی شعر و سه جشنواره بین المللی و احداث خانه هنرمندان در همه‌ی استان‌ها خبر داد.

هشت جشنواره و احداث خانه هنرمندان در همه استان‌ها برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار غلامرضا منتظری با بیان اینکه این جشنواره ها شامل جشنواره ملی شعر با عنوان های اقتصاد مقاومتی جلوه کار و تلاش، انتظار و کرامت، استکبار ستیزی، بصیرت وفتنه و مقاومت برگزار می شود، اظهار داشت: با توجه به سیاست تمرکز زدایی سازمان بسیج هنرمندان این جشنواره ها در استانهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین سه جشنواره بین المللی مقاومت نیز با عنوان های تئاتر، فیلم و شعر مقاومت برگزار می شود.

منتظری با تاکید بر اینکه جشنواره بین المللی شعر مقاومت برای نخستین بار برگزار می شود، تصریح کرد: در سال گذشته برگزاری 2 جشنواره مقاومت بر عهده بنیاد روایت فتح (زیر مجموعه بسیج مستضعفان) بود که امسال برگزاری آنها به عهده سازمان بسیج هنرمندان گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه کادر سازی و تربیت نیروی نخبه و کار روی مقوله عفاف و حجاب نیز امسال به عنوان رویکرد های سازمان بسیج هنرمندان مورد توجه ویژه قرار می گیرد، اضافه کرد: هیچ زبانی رساتر از زبان هنر نیست و با استفاده از این ابزار باید برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان تلاش کرد.

منتظری از احداث خانه هنرمندان در مراکز همه استان های کشور خبر داد و ادامه داد: ولی با این وجود اعتقاد داریم هنرمند بسیجی نباید کار خود را به زمان و مکان گره بزند بلکه باید از طریق حداقل سرپناه فعالیت خود را به انجام رساند.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.