گرامیداشت یاد شهدای 4 تیر 67 در برازجان

یادواره سرداران و شهدای دشتستانی حماسه مجنون در برازجان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یاد سرداران و شهدای دشتستانی که در حماسه چهارم تیر سال 67 درعملیات جزایر مجنون به شهادت رسیدند، گرامی داشته شد.

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در این آیین گفت: آنچه سبب شد شهیدان عزیز ما از هستی خویش دست بکشند و در راه دین جان خود را فدا کنند باور و اعتقاد به امدادهای الهی بود.

غلامرضا منتظری افزود: انقلاب اسلامی ایران در این سه دهه با خطرات متعددی مواجه بوده اما به مدد ایمان، رهبری، وحدت و انسجام ملت از این خطرات مصون مانده است.

 فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) دشتستان هم گفت: یکی از افتخارات این شهرستان نثار 31 شهید در روز چهارم تیرسال 67 در عملیات جزایر مجنون است.

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: شهرستان دشتستان را به نام شهدای تخریب می‌شناسند چرا که از 61 شهید تخریب استان بوشهر 56 شهید آن مربوط به این شهرستان است.

 در این آیین که با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، از کتاب سفر عاشقی رمانی از زندگینامه هنرمند شهید غلامرضا کشتکار از شهدای چهارم تیر 67 رونمایی شد.

 در روز 4 تیرماه سال 67 شهید احمد اسدی فرمانده دشتستانی گردان تخریب ناو تیپ 13 امیرالمومنین و همرزمان خود در نبرد با دشمن بعثی در حماسه جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.