مدیرکل اوقاف استان خراسان جنوبی:

اجرای طرح نشاط معنوی در ۳۷ بقعه خراسان جنوبی

طرح نشاط معنوی از امروز آغاز و تا بیست و دوم مرداد ماه در ۳۷ بقعه استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت ‌الاسلام منصور هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی مردم استان ۱۸۷ میلیون تومان کمک کردند،گفت:طرح نشاط معنوی برای جوانان و نوجوانان بین ۷ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نشاط معنوی از مبلغان بومی و 22 مبلغ اعزامی از قم استفاده می‌شود،افزود:با توجه به سفرهای تابستانی امسال 560 اتاق زائرسرا و سوئیت جهت پذیرایی و اسکان مسافران تابستانی در خراسان جنوبی آماده شده است.

حجت ‌الاسلام منصور هاشمی گفت:در حال حاضر 98 بقعه در خراسان جنوبی داریم و با ایجاد بقعه‌هایی که به دلایل شخصی ایجاد می‌شود مخالف هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 6 بقعه در استان تخریب شده است،گفت:جدیداً شاهد ایجاد بقعه‌ای با اهداف شخصی در معصوم‌آباد خوسف هستیم که در راستای مخالفت با آن با فرمانداری مکاتباتی شده و منتظر جواب هستیم.افزود:

حجت ‌الاسلام منصور هاشمی افزود:در طرح نشاط معنوی مخاطبان ما دختران و پسران 7 تا 18 سال هستند که برای آنها کلاس‌های آموزشی، ورزشی، اردوی زیارتی، سیاحتی، احکام و معارف اسلامی، قرآن و مشاوره  اخلاق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

آغاز طرح نشاط معنوی در بقاء خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار