اصفهان؛

اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و دهیاری برای احداث سالن فرهنگی ورزشی

در حال حاضر مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و دهیاری برای شروع عملیات اجرایی سالن فرهنگی ورزشی روستای نیسیان اردستان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین کلنگ زنی سالن فرهنگی ورزشی روستای نیسیان اردستان افزود: یکی از نیازهای منطقه برزاوند با بیش از 27 روستا نداشتن امکانات ورزشی مناسب است که با ساخت این مجموعه علاقمندان به ورزش می توانند اوقات فراغت خود را سپری کنند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد  اظهار کرد: این سالن در شمال روستای نیسیان مرکز دهستان برزاوند و در زمین های مجموعه ورزشی این روستا در ابعاد 42 در 24 مترساخته خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و دهیاری برای شروع عملیات اجرایی این سالن اختصاص یافته است.

فرماندار اردستان نیز در این آئین گفت: با شروع احداث این مجموعه علاوه بر استفاده از نیروی انسانی محلی در توزیع اعتبارات تملک دارایی سال های آینده نیز اعتبار مورد نیاز پیش بینی و اختصاص داده می شود.

علیرضا غیور افزود: برای اتمام، تکمیل و تجهیز این مجموعه بالغ بر 10میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و علاقمندان به ورزش بخشی از این اعتبار تامین شود.

غیور ادامه داد: با ورود خیران به تکمیل و افزایش زیرساختهای ورزشی، می توانیم شاهد رونق ورزش در شهرستان و کاهش بسیاری از معضل های اجتماعی باشیم.

وی اضافه کرد: خیران در امر مدرسه سازی و ساخت بیمارستان ، مکان های مشابه و فرهنگ سراها به خوبی فعالیت می کنند و امیدواریم مشارکت خیران در ورزش نیز افزایش یابد.

فرماندار اردستان گفت: در آینده برنامه ساخت زمین چمن مصنوعی در مجموعه زمین 40هزار مترمربعی ورزشی این روستا پیش بینی شده است.
غیور خاطرنشان کرد: جهت تکمیل و تجهیز سالن ورزشی موجود این روستا نیز امسال در اعتبارات تملک دارائی مبلغ 250میلیون ریال پیش بینی و اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/م

 

یکی از کمبود های روستاهای اردستان نداشتن امکانات ورزشی مناسب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.