فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) سمنان:

شهدا نماد اطاعت از مقام معظم رهبری هستند

سردار محمدتقی شاه‌چراغی در آمل گفت: شهدا نماد اطاعت از مقام معظم رهبری هستند که مقام معظم رهبری امروز مظهر دین و نماد اسلام ناب محمدی است.

شهدا نماد امنیت ایران اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار محمدتقی شاه‌چراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) سمنان دیشب در دومین سالگرد شهید روح‌الله سلطانی  در آمل گفت: شهادت قله و اوج کمال انسان است  و ایران در جبهه حق این نمونه‌ها را به دنیای اسلام و انسانیت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلطانی و شهدا گل سرسبد اسلامی و شیعی و میدان‌دار عزت و پرچم‌دار بزرگی و علم مقاومت هستند، گفت: مهم نیست  شهید که بوده مهم این است که در وجود شهید خدا متجلی است و همه توصیف‌های خدا که برای خودش تعبیر می‌کند در آنان دیده می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) سمنان بابیان اینکه حمله تروریستی تهران در رمضان به خیلی‌ها فهماند که پاسداران محافظ انقلاب تا پای جان هستند، افزود: شهدای مدافع حرم نماد ایمان و نماد مقاومت هستند و مشکلات کشور به خاطر حرام‌خواری بعضی‌ها است و این برخی‌ها فکر می‌کنند تا وقت دارند بایستی بردارند.

سردارشاه‌چراغی با اشاره به حمله موشکی ایران به دیر الزور گفت: ۶ نقطه انتخاب شد که هر شش موشک بدون استثنا به هدف خورد.

وی بابیان اینکه سران داعش در آنجا جمع هستند ولی نمی‌دانستند آنجا جای مهمات است، افزود: ۱۸۷ نفر داعشی در آن به درک واصل شدند.

وی گفت: یادواره شهدا محملی برای جاری کردن این باور است که می‌توانیم آنچه در قرآن عزت مسلمان تأکید شده راهی نداریم که تنها در مسیر شهدا قرار بگیریم و این راه عزمت و سربلندی است.

انتهای پیام/آ

یادواره شهید روح‌الله سلطانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار