ساری،

برگزاری اولین یادواره شهدای خان طومان

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: عزت امروز ایران و همه پیشرفت‌ها و امنیت کشور هدیه گرانبهایی است که شهدا و پدران و مادران آنها به کشور ارزانی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار حسن کریم پور در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان شهرستان بابل در مسجد فاطمه الزهرا(ع) بابل افزود: عده‌ای می‌خواهند یاد شهدا به فراموشی سپرده شود و اینها کسانی هستند که با آرزوها و اهداف نظام میانه خوبی ندارند.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب تجلیل از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فریضه است و حضور شما علاوه بر اینکه مرهمی بر دل پدر، مادر و فرزندان شهدا بوده نیز ادای امر واجب است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: برخی گرامیداشت یاد شهدا را نمی‌خواهند و می‌گویند چقدر باید بجنگیم و عزاداری کنیم، بگذارید به کار خود برسیم اینها از اسلام و انقلاب درکی ندارند.

سردار کریم پور افزود: وقتی خطاب به سردار سلیمانی گفتم راز دفاع هشت سال مقدس چه بود گفت؛ در طول هشت سال با وجود اقوام و زبانهای مختلف حتی یک گزارش گناه نداشتیم زیرا جبهه قطعه‌ای از بهشت بود و در بهشت نمی‌توان گناه کرد.

وی گفت: باید باور کنیم که شهدا زنده هستند و حضور دارند ، باید به شهدا خان طومان نگاه ویژه کرد زیرا حضور آنها مثل حضور حضرت رقیه(س) در کربلاست.

سردار کریم پور افزود: اینکه در تاریخ آمده عده‌ای ثواب دو شهید را دارند همین شهدا مدافعان حرم هستند، اگر نبودند این شهدا امروز باید ما با داعش در جنگ بودیم.

مشاور عالی سپاه قدس افزود: بریده باد زبانی که می‌گویند شهدا مدافع حرم برای ثروت می‌روند و لال باد دهانی که می‌گویند شهدا خان طومان در خواب کشته شدند در حالی که آنها ۳۰ روز مردانه با کفر مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

سردار کریم پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند این انقلاب بی‌صاحب نیست و اگر کسی شب و روز نماز بخواند اما این انقلاب را قبول نداشته باشد در قعر جهنم است، گفت: از اثرات خون شهداست که پوتین برای جلسه خصوصی که با رهبر معظم انقلاب دارد به جهانیان فخر می‌فروشد و می‌گوید هرآنچه از دین شنیدم و در کتابها خواندم در چهره رهبر انقلاب است و تا زمانی که فکر این بزرگ مرد توانا و دانا بر کشور مستولی است هیچ تهدیدی این کشور را تهدید نمی‌کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس افزود: امروز به برکت خون شهداست که در کنار هر لشکری در مقاومت یک ایرانی حضور داشته باشد این باور در بین دوست و دشمن وجود دارد که آن عملیات پیروز است.

سردار کریم پور گفت: اینکه آمریکا مرتب گزینه نظامی روی میز را به رخ می‌کشد و قدرت اجرایی ندارد بخاطر این است که قدرت مقابله ندارد زیرا ایران تنها کشوری است که در کنار سه عنصر مهم جنگنده بودن، آموزش خوب و سلاح خوب به عنصر چهارم که همان تسلط بر طبیعت است دست یافته است.

کریم پور افزود: ایران سلاح هسته‌ای ندارد و نمی‌سازد ولی در هر سطحی که به این کشور حمله شود، در همان سطح به آنها حمله خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار