ساری،

برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در مازندران

یادواره ۱۷۰ شهید تخریب منطقه شمال کشور در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه هماهنگی یادواره شهدای تخریب در سیزدهم تیر، سالروز شهادت سردار شهید محمدرحیم بردبار که در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد، از سردار شهید بردبار به‌عنوان فخر منطقه شمال کشور یادکرد و گفت: اخلاق و تواضع یکی از شاخصه‌های برجسته شهدای تخریبچی بود که در این خصوص همه رفتار، کردار و گفتار این شهید بزرگوار همچنان زبانزد عام وخاص است.

 

وی از صدور تمبر یادبود شهید بردبار خبر داد و افزود: بنا به خواسته فرزند شهید بردبار بلوار کمربندی جنوبی شهرستان نکا به نام سردار شهید محمدرحیم بردبار فرمانده تخریبچی دفاع مقدس نام گذار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه خانواده‌های شهدا از شهرهای سه استان گلستان مازندران و گیلان در این مراسم شرکت می‌کنند، درباره آمد و شد خانواده‌های شهدا با فرمانداران شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد و همچنین در مورد اسکان و بازدید از مناطق دیدنی شهرستان برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام‌شده است چراکه همه خانواده‌های شهدا همچون شهدا عزتمند هستند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز از شهید بردبار به‌عنوان پدر شهدای تخریب استان یاد کرد و گفت: این شهید عزیز در کنار همه رزمندگان تخریب و دیگر رزمندگان جنگ تحمیلی در طول دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای را به کشور و میهن ارائه کرده است.

 

سردارعبدالله ملکی افزود: برای برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در نکا، برنامه‌ریزی‌های مختلفی از ماه‌های گذشته انجام شده است و باید از ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای برگزاری این یادواره به درستی استفاده شود.

 

وی گفت: فضاسازی، نصب بنر، تبلیغات، اطلاع‌رسانی از جمله این برنامه ها است و اکنون باید با قوت پیگیری و اجرایی شود.

 

ملکی از سردار محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا و سردار شهید محمدرحیم بردبار، فرمانده تخریب لشکر 25 کربلا به عنوان شهدای شاخص و محوری در کنار شهدای دیگر این شهرستان نام برد که باید در برگزاری یادواره‌ها و بزرگ‌داشت نام و یاد همه شهدا با تمام توان وارد کار شویم.

 

یادواره شهدای تخریب سیزدهم تیر ماه، سالروز شهادت شهید محمد رحیم بردبار در نکا برگزار می شود.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار