ساری،

برگزاری هشتمین یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر

هشتمین یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر عصر امروز در محل شهادت شهدای ترور دالخانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در این یادواره گفت: یادواره‌های شهدا نماد کار و تلاش انقلابی در انتقال ارزش‌های والای شهداست.


وی بیان کرد: در طول تاریخ نقش ایرانیان در کمک به گسترش اسلام اثرگداربوده و مردم ایران با رشادن و جانبازی همواره به اسلام یاری رساندند.

سردار سپهر گفت: امروز مرکز توسعه معارف اسلامی ایران و شهر مقدس قم، فق‌ها و مراجع قم هستند امروز مرکز دفاع از کیان اسلام ایران است.


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: آنچه مهم است ادامه راه شهداو توجه به آرمان آنهاست و شهدا قهرمانانی در ادامه راه اسلام و ائمه هستند که در وصیت نامه‌های شان بر دفاع از ولایت و انقلاب تاکید کردند.

فرمانده سپاه رامسر در این مراسم گفت: شهدای انقلاب از جان خودگذشتند تا نظام جمهوری اسلامی پایداربماند؛ و تقدیم ۱۷ هزار شهیدترور در کشور و ۱۷ شهید ترور در شهرستان رامسر سند گویای اقتدار نظام و درماندگی منافقین و استکبار جهانی است.

سرهنگ محمدجعفری افزود: امروز انتقال آموزه‌های شهدای انقلاب و پاسداشت شهدا یک وظیفه دینی و انقلابی است و بر پایی یادواره‌ها قطعا بار معنوی در دل‌ها دارد.

۷ شهید ترور جنگل دالخانی در ۱۵ خردادماه ۱۳۶۱ بدست منافقان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع


یادواره ای برای شهدای دالخانی و ترور رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.