معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند؛

رقابت بیش از 2 هزار داوطلب در اولین روز برگزاری کنکور سراسری در بیرجند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: امروز در حوزه بیرجند 2 هزار و 98 داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر به رقابت می پردازند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ندا،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: امروز در حوزه بیرجند 2 هزار و 98 داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر و فردا 3 هزار و 214 داوطلب درگروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می ‌پردازند.


وی با بیان اینکه امسال 11 هزار و 907 داوطلب در خراسان جنوبی در آزمون سراسری شرکت می‌کنند،افزود:در شهرستان بیرجند 5 هزار و 312 نفر، قاین هزار و 555 نفر، طبس هزار و 62 نفر، فردوس هزار و 31 نفر، زیرکوه 592 نفر، سرایان 553 نفر، درمیان 534 نفر و بشرویه 359 نفر در آزمون کنکور سراسری ثبت‌نام کردند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: در شهرستان نهبندان 484 نفر، سربیشه 248 نفر، خوسف 177 نفر برای ورود به دانشگاه‌ها ثبت‌نام کردند همچنین در شهرستان‌های قاین، نهبندان و فردوس آزمون سراسری در دانشگاه پیام‌نور و در شهرستان‌ بیرجند آزمون در دانشگاه بیرجند و در سرایان در دانشکده کشاورزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ب


آغاز رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.