نظری: دیدار سختی مقابل حفاری داشتیم

دروازه بان تیم تاسیسات گفت: در هفته نخست متاسفانه شکست خوردیم و به همین دلیل در ابتدای بازی کمی استرس داشتیم اما با تجربه بازیکنان، خوشبختانه بازی را بردیم.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل حفاری اهواز اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم از سد حفاری که یکی از تیم‌های خوب ایران است، بگذریم و بازی بسیار سختی که مقابل این داشتیم را پیروزی شویم.

وی افزود: ما در هفته نخست متاسفانه شکست خوردیم و به همین دلیل در ابتدای این مسابقه کمی استرس داشتیم اما در ادامه با تجربه بازیکنان، بازی به سود ما شد و خداراشکر توانستیم از سد تیم حفاری بگذریم. در دفاع کمی متزلزل بودیم اما تلاش می کنیم تا در ادامه بهتر شویم زیرا تاسیسات تیمی است که برای قهرمانی می جنگد.

نظری درخصوص حواشی اخیر در لیگ فوتسال بیان کرد: پس از اتفاقات رخ داده، باشگاه تاسیسات من را ممنوع المصاحبه کرد و به هیچ وجه دوست ندارم دیگر در این باره صحبت کنم. ولی متاسفانه ناهماهنگی وجود دارد و باید تلاش کنیم تا آن را از بین ببریم.

دروازه بان تیم تاسیسات در پایان گفت: امیدوارم مشکلات لیگ به پایان برسد و لیگ فوتسال، مانند سال های پیش با قدرت پیش برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار