دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی:

بازی سختی مقابل فرش آرا داشتیم/ برای مربیان ایرانی هیچ‌وقت شنبه فرا نمی‌رسد

نظری گفت: بازی سختی مقابل فرش آرا داشتیم و بازیکنان این تیم عملکرد خوبی را مقابل تیم ما ارائه دادند.

 مصطفی نظری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برتری تأسیسات مقابل فرش‌آرای مشهد در لیگ فوتسال گفت: بازی سختی بود، چون تیم حریف جوان است و عملکرد خوبی را ارائه کرد، اما ما هم با تجربه‌ایم و نمی‌خواهیم به‌راحتی بالای جدول را از دست بدهیم.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی گفت: ما در تهران هوادار نداریم و فقط چند نفر از بچه‌ها لطف می‌کنند و می‌آیند، اما گویا حرفی زده شده که قدرت بهادری ناراحت شده است. در تهران هیچ کس توهین نمی‌کند و اگر سوءتفاهم شده، من عذرخواهی می‌کنم. فرش‌آرا نیز در مشهد هواداران خوبی دارد.

نظری در مورد اینکه چرا قرارداد ناظم‌الشریعه تمدید نمی‌شود، گفت: مدام می‌گویند شنبه هفته بعد، من نمی‌دانم این شنبه کی می‌رسد. ما کاندیدای بهترین تیم دنیا هستیم و می‌توانیم به این عنوان برسیم، اما فوتسال رها شده و خدا کند زودتر شنبه برسد تا همه از نگرانی خارج شوند، چون اگر بلاتکلیف باشیم به طور حتم  ضربه می‌خوریم وخیلی عقب می‌افتیم.

وی گفت: ما هنوز مدیرمان مشخص نیست. کفاشیان را خیلی دوست داریم، اما اگر می‌خواهد مدیر فوتسال شود، امیدوارم زودتر بیاید چون فوتسال بچه سرراهی شده و حتی پخش مستقیم هم ندارد.

دروازه‌بان تأسیسات دریایی گفت: شاید اگر ناظم‌الشریعه خارجی بود تا الان قراردادش را بسته بودند و شنبه فرا می‌رسید، اما این شنبه برای مربیان ایرانی فرا نمی‌رسد!

نظری در پایان گفت: امیدوارم هواداران ایرانی به صمیمی رأی دهند تا او بهترین دروازه‌بان جهان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار