کرمانشاه؛

قاچاق لوازم خانگی با اتوبوس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف قاچاق یخچال فریز در اتوبوس‌های مسافر بری در محورهای اطراف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: قاچاقچیان طی ۲۴ ساعت گذشته در یک اقدام جدید نسبت به جابجایی لوازم خانگی بصورت تکی ولی به نحو مستمر از طریق اتوبوس‌های مسافربری به اقصی نقاط کشور مبادرت می‌کردند.

وی گفت: در بازرسی از یک اتوبوس در محور ماهیدشت کرمانشاه دو دستگاه فریزر از یک اتوبوس کشف و جهت سیر مراحل قانونی در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی مطرح و شعبه با احضار متهمین و اخذ اظهارات و بررسی محتویات پرونده و عجز متهمان از ارائه هرگونه مدارک مثبته، آنها را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۸۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۱۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی همچنین از کشف گردوی قاچاق در استان خبر دادو گفت: یک قاچاقچی با خودرو شخصی خود اقدام به قاچاق مقدار قابل توجهی گردوی پوست دار خارجی و تعداد ۲ دستگاه کولر گازی خارجی کرده بود که توسط پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و جهت اجرای حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جودکی افزود: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه بر اساس اقرار متهم مبنی بر مالکیت کالا و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی وی را به اتهام حمل قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مبلغ ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/ز

جریمه نقدی برای قاچاقچیان کالا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار