کرمانشاه؛

برخورد جدی با شرکت های غیر مجاز زیارتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد قانونی و جدی با متخلفان شرکت‌های زیارتی غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش جودکی بر موضوع پیشگیری از وقوع تخلف شرکت‌های زیارتی غیرمجاز در استان تاکید کرد و افزود: طی هفته‌جاری جلسه‌ای مشترک با عوامل دستگاه‌های نظارتی برگزار و در این راستا بر حمایت و مساعدت مجریان قانون در ارگان تعزیرات حکومتی با متولیان حج و زیارت در دستور کار قرار گرفت.

این مسئو ل ادامه داد:‌ تاکید ما بر تعامل و همفکری دستگاه‌های نظارتی در استان به ویژه متولیان مربوطه در سازمان حج و زیارت در زمینه تشدید فعالیت‌های همه جانبه برای رشد اشتغال‌زایی جوانان کرمانشاهی با توجه به ظرفیت‌های استان در مبحث معنوی حج و زیارت است.

جودکی بیان کرد: اعزام زائرین با توجه به مرز زمینی با کشور عراق موقعیت خاصی از نظر اعزام زائران برای استان کرمانشاه دارد، که در این راستا با ادامه فعالیت‌ها و بهره‌مندی از حمایت دستگاه‌های مرتبط باید از این ظرفیت‌های الهی به نحوی شایسته استفاده کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به برخورد قانونی و جدی با شرکت‌های زیارتی غیرمجاز در عرصه جلوگیری از وقوع تخلفات از سوی آنان اشاره و تاکید کرد:‌گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی دستگاه‌های نظارتی و حج و زیارت از فعالیت شرکت‌های غیرمجاز ممناعت کرده و در این راستا براساس تصمیمات و نظارت حوزه صلاحت‌های سازمانی عمل می‌کند.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای شناسایی و تسریع در برخورد قانونی با متخلفان در صورت مشاهده، شکایات خود را به سامانه پیامکی 300000135 و یا با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.