اهواز؛

رقابت ۱۲۸۴ کنکوری در شادگان

مدیر آموزش و پرورش شادگان از ثبت نام و رقابت یک هزار و ۲۸۴ دانش آموز این شهرستان در کنکور سراسری سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدصالح فاضلی، مدیر آموزش و پرورش شادگان اظهار کرد: یک هزار و ۲۸۴ دانش آموز دختر و پسر رشته های مختلف شهرستان شادگان در آزمون کنکور سراسر امسال ثبت نام کرده و به رقابت با سایر داوطلبان می پردازنند.

وی به تعداد دواطلبان به تفکیک رشته تحصیلی اشاره کرد و افزود: از این میزان ۶۷۸ داوطلب در رشته تجربی و ۸۶ داوطلب در رشته ریاضی، ۴۵۰ داوطلب رشته انسانی، ۲۶ داوطلب هنر و ۴۴ داوطلب در رشته زبان حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: تاکنون چندین جلسه برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون تشکیل شده و تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است و ضرورت دارد ادارات شهرستان نیز همکاری لازم همچون گذشته داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در زمان برگزاری آزمون باید آرامش، امنیت و آسایش برای دانش آموزان فراهم باشد، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم با ادارات آب و برق برای عدم قطعی در روز آزمون اتخاذ شده است.

فاضلی در پایان با بیان اینکه آزمون کنکور سراسری سال ۹۶ در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه جاری برگزار می شود، گفت: ۱۴ حوزه در شهرستان شادگان برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

برگزاری آزمون سراسری کنکور در پنجشنبه و جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.