اهواز؛

حضور بیش از 2 هزار داوطلب شوشی در کنکور 96

فرماندار شهرستان شوش تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال 96 این شهرستان را 2 هزار و 400 داوطلب اعلام کرد.

حضور بیش از 2 داوطلب شوشی در کنکور 96به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار شوش در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با محوریت کنکور سراسری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری سال 96 در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور بیان داشت: دستگاه‌های متولی شهرستانی باید برای فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا شرایط لازم جهت آرامش داوطلبین در این آزمون فراهم شود.

نجاتی در ادامه ببر فراهم کردن موضوع سیستم خنک کننده، سرویس ایاب و ذهاب، استقرار عوامل خدمات دهنده از جمله برق، آب، اورژانس و آتش نشانی در زمان برگزاری کنکور سراسری تاکید کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شوش اذعان داشت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری، همکاری ادارات و نهادها در خصوص اجرای هرچه بهتر آن ضروری است.

فرماندار شوش خاطرنشان کرد: داوطلبان کنکور سراسری در 16 حوزه امتحانی و به مدت 2 روز با هم رقابت می کنند.

رضا نجاتی بیان کرد: از 2 هزار و 400 داوطلب کنکور سراسری بیش از 1 هزار و 800 نفر دختر  و 655 نفر نیز پسر می باشند، ضمن اینکه 250 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری کنکور در این شهرستان را بر عهده دارند.

وی همچنین بر شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش با همکاری دیگر دستگاه ها اقدامات لازم جهت رفع مشکلات آن ها و فراهم کردن شرایط تحصیل را برای سال تحصیلی جدید فراهم آورد.

عبدالله رحیم خانی، سرپرست آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ی برگزاری آزمون سراسری ارائه کرد.

گفتنی است آزمون سراسری سال 96 همزمان در سراسر کشور در روزهای 15 و 16 تیرماه جاری در 4 نوبت برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.